Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати https://www.google.com/chrome/
скоріше за все так, це було зрозуміло, там сума за 1/3 місяця десь 24 грн. Все як завжди,могли ж повідомити споживачів заздалегідь, щоб повністю не оплачували січень. Дзвонив в районий Жилкомсервіс, включають дурня, я не я і хата не моя. Жілкомсервіс з минулого року банкрот. В масштабах міста...
Якщо зеленим кольором цифри то це переплата, скоріш за все це пов'язано зі зміною назви підприємства, з 20 чисел січня змінено назву, то й рахунки повинні змінитися. Іншими словами вони закрили січень по 20 число на стару назву і рахунок , тому і переплата, гроші зависли мабуть так, а по новому...
Ну да интересно, по бумажной квитанции начисления за июль не правильно, может в вашем случае вы платили не на текущий месяц, а за прошлый, тогда может быть и так они отобразили чтобы закрыть долг за июнь.
Вроде ж по городу пока без изменений расчетный счет
сумма в привате за июль сходится до копейки, счет выставил харьковгоргаз,
по другому счету была переплата, начислений нет.
Так что пока по старому
проблемы с внесением показаний через личный кабинет уже они поменяли
Сегодня пишет что показания нужно вносить было 27-30 числа включительно, а не 1-5 как было раньше, ну не твари
Кто-то пробовал вносить показания сегодня?