Настало время для переобувки

Мне когда-то по безнадеге на первой попавшейся станции колесо залатали и задули 3,8 АТМ ))))
Сука, еду первые 100 метров и думаю - а хуле так жёстко тарабанит сзади, аж подвеска подпрыгивает.
Стравил до 2,2 - стало норм...
Такшо рекомендую ездить на проверенные станции, а не шарашкины конторы, которые сбивают бабки в сезон.
Это к теме двойного балансирования колес
 
Я хз що там у вас за зими, але для нашого клімату не дуже підходить
Обычно суровые зимы, мороз/снег/лёд и т. д., было жёстче чем в Киеве/Харькове, на мой взгляд. Последнее время как то помягче.

У меня правда внедорожники, но всегда на универсальной резине, не менял на зимнюю и обратно никогда.
 
Обычно суровые зимы, мороз/снег/лёд и т. д., было жёстче чем в Киеве/Харькове, на мой взгляд. Последнее время как то помягче.

У меня правда внедорожники, но всегда на универсальной резине, не менял на зимнюю и обратно никогда.
Я також на повному приводі їздив одну зиму на американській всесезонці, іншу на зимовій. Різниця доволі суттєва.
 
навіть між різними моделями зимової гуми різниця як до місяця і назад..
 
Вы, панове, какие то гурманы автомобильной езды. Мне чтоб туда и обратно без приключений, и поменьше платить СТО за перестановку резины туда - сюда.
 
навіть між різними моделями зимової гуми різниця як до місяця і назад..
"Разница как до Луны и обратно" это как, на хорошей зимней резине ездишь с ощущениями как будто ты трахаешь Снегурочку, а на плохой (или, боже сохрани, на универсальной) как будто тебя трахает Дед Мороз?

В чём конкретно разница, носит машину? У меня на универсальных колёсах вроде не носит.
 
В повсякденному житті різниці може не бути. Ну там одна трохи більш голосна за іншу чи більш/менш комфортна.
Але реальна різниця буде в екстремальній ситуації. Наприклад, в гальмівному шляху на льоду. І коли на гарній гумі ти б зупинився вчасно, на своїй універсальній ти просто потрапиш в ДТП і навіть знати не будеш, що це через гуму.
 
В чём конкретно разница, носит машину? У меня на универсальных колёсах вроде не носит.
саме так. між умовною зимовою преміорою (чи ще якимсь ультраекономкласом) та мішленом (преміум) велика різниця в складних умовах. яка ще й залежить від віку гуми та пробігу. так само є різниця між різними типами зимової гуми (скандінавка, європейка)

тому при порівнянні якоїсь рандомної "американської" всесезонки з якоюсь рандомною зимовою гумою можна зробити хіба рандомні висновки - це не має жодного сенсу. всесезонка теж є більш "літня", а є більш "зимова" або "сніжна" і треба купувати відповідну до своїх умов

Я особисто, не побачив великої різниці Мішлен Альпін 6 та Мішлен кросклімат 2, тому тепер катаюсь на преміум всесезонці типу мішлен кросклімат або пірелі центуріат
 
Останнє редагування:
Перевзувся.
Зайняло десь 7 годин бо одночасно перетрусив усю ходову (бо дороги в нас зараз на окружній - хто знає той знає) і гальма розібрав, перемазав, поміняв гумові пильники - тощо.
Сьогодні їхав - насолоджувався тишею )))
 
Назад
Зверху Знизу