AliExpress під час війни

а как диспут смогли открыть? у меня тоже продавану вернулся товар и трекинг это подтверждает, как и сам продаван в личном чате, но диспут система не даёт открыть до окончания защиты((

чекати кінця захисту
ваш КО


ппц я хуєю з таких питань:рл:
 
Після 24 лютого майже усі відправлення повернулись продавцям. Суперечку відкривав через чат, той що Ева, майже всі благополучно завершились одразу, тільки два якось чудно зависли і не зрозуміло що з ними, вони наче і є але зайти в низ не можна і замовлення відмінені.
Та в мене це свіже замовлення, кінця червня - 5 пішло норм новою поштою(судячи з трекнамбера), а шосте розвернули на сортувальному центрі назад, бо, як написав продаван, довжина була більше, чим 80см. Він його вже отримав і підтверджує це, але просить відкрити диспут і подати запрос на повернення грошей. А цей диспут, сцк, не відкривається, бо система чогось думає, шо він тільки відправлений(це отой EVA в чаті таке мені пише, коли я пробую шось з'ясувати). Гімно, кароч( треба якось до живих китайців дописатись, але як пока хз..колись мені це вдалося, але тепер не можу той функціонал знайти на сайті. Поки шо написав фідбек з проханням розібратися з функціоналом ЕВИ і посприяти вирішенню мого питання. але тиша у відповідь.
 
чекати кінця захисту
ваш КО


ппц я хуєю з таких питань:рл:

та хоть хуєю, хоть ні, але чекати 1 жовтня якось довго) хоча, думаю на курсовій різниці буду точно не в мінусах, якщо повернуть восени..
 
сейчас до конца защиты диспут по неполучению открыть нельзя. ВСЕ!
Защиты продлили на 180 дней. ВСЕ!
и оператор вам не поможет ибо он действует по правилам, а правила сейчас такие

заебали хуйню писавть - вот так сейчас. Плохо или хорошо, но вот так и ппц. От того, что будете ныть тут, не изменится


(хйл)
 
Думаю що до оператора ніяк не достукатись вони просто плюнули на це й забули, користуйся як є.

Раніше можно було усіляку дурню єві писати а оскільки вона не могла відповісти то з'являвся оператор, ще можна було якесь дуже старе замовлення вибрати і вказати що не отримав гроші за нього і одразу з'являвся оператор
спробував в ЄВІ жмакати дизлайк на її відповіді і тоді з'явилася кнопка з'єднання з живим(?) китайцем, жмакнув і там вже живий чат англійською став можливий. Перепровірив він чи вона все і сказав вишле мені на мейл якесь підтвердження про диспут і після цього я зможу його відкрити і продаван поверне гроші. Буду чекати листа)
 
сейчас до конца защиты диспут по неполучению открыть нельзя. ВСЕ!
Защиты продлили на 180 дней. ВСЕ!
и оператор вам не поможет ибо он действует по правилам, а правила сейчас такие

заебали хуйню писавть - вот так сейчас. Плохо или хорошо, но вот так и ппц. От того, что будете ныть тут, не изменится


(хйл)

можно всьо, если найти правильній путь!

(хйл)
 
говорят для Украины поставили отдельных медиаторов для споров.
кстати, если нужен такой планшет для детей, то сейчас есть хорошие купоны на странице заказа
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
перший раз, нічого питати не буду, вважаю, що буває.
Буде ще - спитаю та пошлю нахуй

к сожалению это не случайность. Сегодня из Одессы жаловались, что тоже посылка НП на адрес поехала, а не на выбранное отделение. Но так не должно быть и надо выяснить, что происходит
 
ну значит пойдут нахуй писю сосать, а не посілки возить
 
Дозвонился в Міст Експрес, они сказали, что никаких отдельных справок не дают и что отслеживание посылки является достаточным доказательством того, что посылка осталась на территории Китая, или того, что я ее не получал и китайцы просто морочат голову.

attachment.jpg
 

Вкладення

  • 2_.jpg
    2_.jpg
    385.1 КБ · Перегляди: 397
ну значит пойдут нахуй писю сосать, а не посілки возить

вот что девочке из Одессы ответили "когда дали трек из Китая, я сразу направила в Одессу, оператор сказал, что видимо заявка не зафиксировалась"
 
Дозвонился в Міст Експрес, они сказали, что никаких отдельных справок не дают и что отслеживание посылки является достаточным доказательством того, что посылка осталась на территории Китая, или того, что я ее не получал и китайцы просто морочат голову.

attachment.jpg

вообще то да, раньше скрина с сайта 17 track хватало. А Вы писали им на почту?
 
вот что девочке из Одессы ответили "когда дали трек из Китая, я сразу направила в Одессу, оператор сказал, что видимо заявка не зафиксировалась"

подивимось. В мене ще дві НП їдуть. Плюс читаю відгуки от такі. Якщо повториться, то звичайно я буду враховувати платну переадресацію, додаткову втрачу часу та просто отаке нахабне до себе відношення та відповідно намагатись обирати інші варіанти доставки. То їх вибір, ринок повирішує та піднімуться конкуренти на цьому їхньому блядстві.
 
Во втором заказе я поставил киевский адрес, а в комментарии к заказу попросил отправить на мой харьковский и эту же просьбу продублировал в чате с продавцом. Продавец ответил "No problem". Заказ в пути. Посмотрим.
Забрал сегодня с Укрпочты эту посылку. Продавец сменил адрес в заказе на мой харьковский, как и обещал. Так что спасибо ему, что не пришлось заморачиваться с переадресацией на Укрпочте.
 
вообще то да, раньше скрина с сайта 17 track хватало. А Вы писали им на почту?
забий, доводити справками те, що тобі не доїхало, це бредятина.

нічого не треба, вони й самі бачать статус трека. Але можуть намагатись вигадувати, так. Але то таке, для затягування часу, вони зараз так роблять, та я їх навіть розумію - бо проблеми логістики вилізли форс-мажорні, якось везуть, але треба додатковий час, коли вони всім 45-60 днів наобіцяли.

Найбільша з часів вв2 війна в європі це реальний форс-мажор. Могли б і взагалі нахуй послати всіх, форс мажор дозволяє.
Чекайте. Терміни захисту до 180 днів підвищені, диспути висітимуть та відтягуватимуться до закінчення цього терміну. Й морально це чесно.
 
Так і прікріпи скріншот відстеження с сайта містекспреса.
Отримати від поштовиків офіційний лист майже неможливо, бо ти ніхто для них, вони працюють з відправником посилки і от йому повинні відповідати а отримувач тільки за посилкою може прийти і на тому усі відносини завершені

У них есть єтот скриншот. Они видят то же самое, что и мі. Даже еще лучше ибо оно автоматом агрегируется с разніх перевозчиков для них.
Я уже написал почему так.
 
спробував в ЄВІ жмакати дизлайк на її відповіді і тоді з'явилася кнопка з'єднання з живим(?) китайцем, жмакнув і там вже живий чат англійською став можливий. Перепровірив він чи вона все і сказав вишле мені на мейл якесь підтвердження про диспут і після цього я зможу його відкрити і продаван поверне гроші. Буду чекати листа)

сьогодні вранці прийшов лист, в якому вибачення, подяки за співпрацю і інфо про те, шо я можу відкрити диспут, бо вони таки побачили, що посилка вже у продавана з 11 липня. Диспут відкрився, продаван підтвердив повну суму+доставка, заказ закрився і висить статус "виплата". Таки можливо до них достукатися, якщо вийти на живий чат, а не робота Єву.
 
те ж саме було б, коли б сплив захист. ну зайоб адмінів та вони дали змогу зробити раніше.


пс - я не кажу, що так повинно бути. Але це реальний форс-мажор та вони реально не найобують та не зливаються, просто спрощують собі життя та додатково убезпечують.
 
Читаючи форум по Алі і спілкуючись з аліманами, знаю що у алі трохи спеціфічно відносяться до проведення суперечок. Якщо тобі написали що потрібно щось додатково підтвердити а ти нічого не зробив то це погано а якщо ти на те прохоння наприклад по новій прикріпив той самий доказ що розмістив одразу то це може одразу вирішити суперечку на твою користь (це реальні випадки як і листи з пошти на підтвердження, які сам робиш на базі сайту пошти, просто копіюючи з них інформацію на подобу листа). Тож відповідати потрібно обов'язково, навіть не в попад, для них важливий сам процес, на кшалт вони старанно працюють і ти на всі питання відповів.
Але звісно кожен робить як вважає за потрібне.

на зараз додати ніякі докази неможливо. Це просто недолік в системі.

В мене вже другий диспут так закінчився. Теж просили докази, що не доїхало, але нічого завантажити та взагалі зробити, навіть закрити диспут, було неможливо. Кожні 10 днів поновлювали вердикт "дай докази, от тобі ще 10 днів". Дофіга разів. Після 180 днів диспути закінчуються рефундом логічно.
 
по лютневому заказу я так і зробив - дождався скінчення строка і повернув гроші, хоч продаван і намагався шось там писати, щоб я закрив заказ, а він потім поверне або воно прийде...але пнх, проходили вже ці манси, 20 баксів би пішли на розвиток продавана.
а в цей раз сума солідніша і штука ця потрібна, тож чекати до жовтня шось не дуже хотілося. Як прийдуть перезакажу у іншого з дорожчою доставкою.
 
Назад
Зверху Знизу