Как запастись электричеством - зарядная станция, акум + бесперебойник

Це треба буде весь день крутити педалі. Наприклад, для вашого акумулятора 36 В 18 Аг енергоємність 36*18=648 Ватт*г. Враховуємо ККД акумулятора та генератора (хай буде по 90%). 648/0,9/0,9=800 Ватт*г. Отже, вам треба впродовж 8 годин крутити генератор так, щоби видавати постійно в середньому 100 Вт.
Так такой вариант гораздо лучше чем солнечная батарея зимой, если с подменой в несколько человек то нормально, есть генератор специально для зарядки аккумуляторов до 30вольт (военный), надеюсь что велосипед с генератором не понадобится, главное что бы был план, и знать что делать.
 
купи генератор и запасись бензином.
Ну, за правилами я маю спустити на руках (бо ліфт без електрики не працює) генератор, відтягти його на 6 метрів від будівлі, зробити йому навіс від снігу та дощу, скинути зверху з балкону якийсь кабель та чергувати біля генератора, щоби його не вкрали. А зберігати бензин у квартирі заборонено, та й не хочеться, щоби у квартирі смерділо бензином.
Звісно, в кожному конкретному випадку щось можна придумати, якщо є гроші, час та бажання. Хтось начхає на правила та буде вмикати генератор на балконі, хтось зробить у дворі під будинком "хатку" для генератора чи ще щось. В когось, може, є гараж недалеко від будинку, і там він зберігатиме каністри з бензином. А хтось щоразу бігатиме з каністрою на АЗС.
 
Ну, за правилами я маю спустити на руках (бо ліфт без електрики не працює) генератор, відтягти його на 6 метрів від будівлі, зробити йому навіс від снігу та дощу, скинути зверху з балкону якийсь кабель та чергувати біля генератора, щоби його не вкрали. А зберігати бензин у квартирі заборонено, та й не хочеться, щоби у квартирі смерділо бензином.
В мене маленький інвертор на лоджії. Вивів вихлоп на вулицю. Він досить тихенький. Паливо - гараж відносно недалеко... Якось так...
Але це на випадок довготривалого блєкауту. Бо на короткий час- аккуми та інвертор. Й лампи на аккмуляторах....
Щось типу такого:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

Зручно для ванної та туалету, здається,...
 
15 Аг 48 В в перерахунку на 12 В будуть 60 Аг, причому "чесних" 60 Аг, а не як у свинця, який не бажано розряджати "в нуль", і він не віддасть свою ємність повністю, бо здохне. Коли я купляв той акумулятор, це обійшлося мені у 600 доларів (самі "банки", тримачі, перемички, шматки текстоліту, BMS, зарядний пристрій (до речі, доволі якісний), робота по збиранню всього цього, доставка з Китаю). Перед покупкою я від'їздив один сезон на свинцевих акумуляторах ( 4 шт. AGM 12 В по 7 Аг). За сезон вони здохли. У порівнянні зі свинцем цей акумулятор "як небо і земля", бо його хватало проїхати "з вітерцем" в 10 разів довше.
Так, я розумію, що в нас тут тема про резервне живлення під час блекаутів, і на резервних акумуляторах ніхто їздити не буде, тож їхні габарити та вага вже не такі важливі, як на велосипеді. Але з досвіду використання свинцевих (AGM) акумуляторів в комп'ютерних ДБЖ скажу, що навіть фірмовий якісний АКБ не живе в ДБЖ більше 4 років, а дешевий здохне років за 2. А здихають вони повністю, а не частково, як LiFePO4, де "дохлими" вважаються ті АКБ, які втратили 20% ємності та не тримають великий струм. А стосовно стартерних батарей в мене теж негативний досвід. Я переробив свій комп'ютерний ДБЖ під зовнішню АКБ (вивів кабелі назовні) та підключив стартерну АКБ на 60 Аг. Комп'ютер та деякі інші прилади від неї працювали приблизно 6 годин, доки ДБЖ не вимкнувся. Після цього АКБ простояла розряджена цілу ніч, доки я не повернувся додому, потім її зарядили автомобільною зарядкою. В другий раз ця батарея протрималася трохи більше однієї години на тому ж навантаженні.
Так, я все розумію. Безперечно, порядок такий: Залізо, Літій, Свинець.
Але ж і вартість Ось ті взяв на 600 баксів 60 АГ (відносно 12 Вольтів). Якщо взяти свинець, то я на ці гроші візьму 3х100 АГ аккуми. Якщо гелеві, які дозволяють багаторазове циклювання та глибокий розряд.
Або ж 12 х60АГ стартерних. Навідь зі стартерних батарей я можу вільно брати відсотків 30... Що є десь 180-200 АГ, у тричі більше, ніж в тебе...
Реально, стартерні я можу розряжати десь на 50 відсотків. Без великої шкоди для них... Але так, відпрацюють вони роки 3-4. Сподіваюсь, війна за цей час вже закінчиться...

Тож, математика якась така... Поки що, взяв по акції 2 шт 75АГ акуми. Тож маю 150 умовних АГ. Або десь ті ж 60-70 реальних. За 3000 гривень ;-) Здохнуть - наві куплю... ;-)
 
Ну і ще... Свинець не любить роботу в бустері, Йде сульфатація. Його треба періодично гоняти "розряд-заряд". Не глибокий розряд, але - терба. Тоді працюють помітно довше...
 
Свинець не любить
Свинець дохне навіть у, начебто, "райських" умовах у ДБЖ, коли його ніхто не чіпає, постійно підтримують напругу 13,8 В, а циклів заряд розряд може, десяток набереться за роки. І все одно максимум 4 роки він працює. Тож для порівняння з LiFePO4 треба прораховувати на декілька років вперед, бо за ту тривалість "життя", яке протягне літій, свинцевих батарей ти поміняєш 4-5 штук.
 
постійно підтримують напругу 13,8 В
Це пиздецькі умови для свинцевої батареї, бо вона кипить, висихає, розбалансується і дохне. А, ще недомотаний трансформатор зарядки гріє батареї до 40+ градусів. Тому і помирають.
Нормальні УПСи відключають зарядку і чекають, поки напруга на АКБ впаде - тиждень-два, потім заряджають. Так робить EATON/Powerware, і в них АГМки живуть до 8-10 років.
 
Свинець дохне навіть у, начебто, "райських" умовах у ДБЖ, коли його ніхто не чіпає, постійно підтримують напругу 13,8 В, а циклів заряд розряд може, десяток набереться за роки.
Ні, це для свинцю не найкращі умови. Йде сульфатація. Сучасні зарядки мають дещо інший режим. Заряд-короткий цикл розряду, знов заряд.
Цедає можливість відновлювати ємність аккумів. Цікаво інше. Як вони раніше працювали?! Коли літію ще не було...
В мене була проблема в машині - магнітола чудила. Висаджувала аккум за тиждень. Підзаряжвав і їздив. Свої 4 роки відпрацював.
Розряд, щоне можу пустити авто - типова ситуація.Щось не вимкув - ось і маєшь... І нічого, працював роками...
Зараз більш сучасне авто. Там простіше. Але аккум вже кілька разів саджав. Нічого, прцює....
ТОж, вважаю це "проісками маркетологів" . Так, свинець не самий найкращій аккум. Але списувати його - як на мене, то ще зарано...
 
Не в тему, но у меня лет так хх назад, был автомобиль и в нем стоял АКБ которому на тот момент было 17 лет. Ну, а сейчас из того что было самое дольше прожил бош s5, лет5-6
 
Не в тему, но у меня лет так хх назад, был автомобиль и в нем стоял АКБ которому на тот момент было 17 лет. Ну, а сейчас из того что было самое дольше прожил бош s5, лет5-6
Потому что сейчас делают из вторичной/троичной переработки свинца, там от него одно название осталось.
 
Виробником заявлено, що у буферному режимі слід тримати напругу 13,8 В.
Все вірно - так батарейка покипить свої рік-два, висохне, в неї відгниють шини і усьо, біжи за новою. На щастя, поверварівські УПСи так не роблять і в них ті самі батареї живуть в рази довше.

Для "буферного" режиму краще взяти стартерну кальцієву батарею - вона не закипить і буде жити роками, доки її не розіпре від хронічної сульфатації (або не розіпре, якщо час від часу дозаряджати нормальним зарядним пристроєм).
 
10


Исправил, опечатка. У меня в инверторе 10в40 рекомендация. Брал самое дешевое

10в40 рекомендация. Брал самое дешевое из приличных.
Приличные чаще подделывают. В генераторах без водяного охлаждения и масляного насоса очень тяжёлые условия работы с перегревом. Лучше брать настоящую синтетику. Semi-sintetic - минералка после гидрокрекинга. И не очень распиаренных брендов.
 
В генераторах без водяного охлаждения и масляного насоса очень тяжёлые условия работы с перегревом.
За 40-50 мотогодин нічого тій оливі не буде.
В США багато хто живиться виключно від генератора. Ллють дешеву мінералку. І нічого, живуть ті генератори роками і дохнуть зовсім не від зносу ЦПГ.

Розрегульований карб наробить набагато більше біди.
 
За 40-50 мотогодин нічого тій оливі не буде.
В США багато хто живиться виключно від генератора. Ллють дешеву мінералку. І нічого, живуть ті генератори роками і дохнуть зовсім не від зносу ЦПГ.

Розрегульований карб наробить набагато більше біди.
Интересовался ремонтом маломощных инверторных генераторов. Основная причина при неграмотной эксплуатации спаленный инвертор от противотока и реже от перегрева. Моторесурс 300 моточасов от износа ЦПГ.
 
противоток - это всмысле когда генератор подключают к розетке, а там 220 появляется?
Так. Таке буває, коли генератор підключають "просто в розетку" через "кабель суїцидника", де з обох боків вилка.
Поки немає електрики від міської мережі, воно якось працює, живить квартиру. А коли в міській мережі з'являється електрика, то виникає "бабах". Оскільки генератор не синхронізований з мережею, то при простому паралельному підключенні до мережі він псується. Якщо це інверторний генератор, то горить вбудований в нього інвертор. Ремонт інвертора, як кажуть, майже неможливий, бо зазвичай нема запчастин під конкретну модель генератора.
 
Назад
Зверху Знизу