Mercedes фсьо?

Статус: Online
Реєстрація: 28.05.2009
Повідом.: 10132
Ходят слухи, кто чего знает?
 
Ходят слухи, кто чего знает?
Компания Mercedes-Benz решила продать все свои автосалоны в Германии. Как
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Bild со ссылкой на представителя бренда, в настоящее время автопроизводитель готов начать переговоры с потенциальными инвесторами. К такому шагу его подтолкнул успешный опыт реализации дилерских центров в других европейских странах
 
Не могу понять, кто, почему и зачем покупает Kрайслер по цене Mercedesа.
 
Мне б ваши заботы. :(
Тут вентиль горячую воду не перекрывает. Вот это настоящая проблема. :(
 
Компания Mercedes-Benz решила продать все свои автосалоны в Германии. Как
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Bild со ссылкой на представителя бренда, в настоящее время автопроизводитель готов начать переговоры с потенциальными инвесторами. К такому шагу его подтолкнул успешный опыт реализации дилерских центров в других европейских странах
Мерсам час переходити на виробництво масових (а не за 80-100К ойро) електрокарів. бо Німеччина зараз пасе задніх у цій галузі, а попит є і великий. покупець хоче електричку і купує теслу, рено чи шевролє... Вагі зарухались у цьому напрямку...
 
Мерсам час переходити на виробництво масових (а не за 80-100К ойро) електрокарів. бо Німеччина зараз пасе задніх у цій галузі, а попит є і великий. покупець хоче електричку і купує теслу, рено чи шевролє... Вагі зарухались у цьому напрямку...
Німеччина, як і штати, підняла Китай, а зараз дракон підріс, озирнувся, і ... відшпунькає ) ту Німеччину по електромобілях по-повній. Там вже х-пенг літаючі електромобілі другого покоління доопрацьовує.
 
відмекає ту Німеччину по електромобілях по-повній.
саме так... але у європах кітайщину не купують, бо вони не дуже так сертификуються... та й загалом по світу, заможний покупець вибрав би відомий Бенц невідомому БИДу за 30-40 К ойро... все одно у кредит.
 
саме так... але у європах кітайщину не купують, бо вони не дуже так сертификуються... та й загалом по світу, заможний покупець вибрав би відомий Бенц невідомому БИДу за 30-40 К ойро... все одно у кредит.
Ну, мова ж про "масове". Більше Чіни вже ніхто не зможе зіграти в масовість. І якість підтягнули вже добряче, і R&D.
 
Ну, мова ж про "масове". Більше Чіни вже ніхто не зможе зіграти в масовість. І якість підтягнули вже добряче, і R&D.
все одно, кітайщина не коштуватиме на ринках США та європ дешевше за Ліф чи електричні Реношки... більше того, їх не пущають на ринки ЄС, бо виробників кітаю дотує держава, що якось там порушує конурентне право ЄС... без дотацій вони глибоко збиткові... розробка - так, підтягнулася останнім часом. але якість- то сміх... космічі глючать та розвалюються після 30 тис пробігу... сервіс - то взагалі сум... я вірю у Німецький автопром, вони мали і гірші часи. зараз жорстока конкуренція та тиск навпаки змусить їх ворушитися та щось в автівках змінювати на краще для споживача (а не для акционерів та маркетологів)
 
Останнє редагування:
...китайсі куплять
 
Німеччина, як і штати, підняла Китай, а зараз дракон підріс, озирнувся, і ... відшпунькає ) ту Німеччину по електромобілях по-повній. Там вже х-пенг літаючі електромобілі другого покоління доопрацьовує.
BMV сказала що хуйня оті ваші електрички і вклалася у водень.
Обіцяють скоро в серію водневий двигун. Електрокрило - закрили нахуй.
 
І "водневий двигун" - це той же самий електромобіль, тільки з доданим водневим паливним елементом для підзарядки батареї в дорозі.
 
саме так... але у європах кітайщину не купують, бо вони не дуже так сертификуються... та й загалом по світу, заможний покупець вибрав би відомий Бенц невідомому БИДу за 30-40 К ойро... все одно у кредит.
Европа сама себя подъебнула законом о запрете ДВС, к 30г,
 
І "водневий двигун" - це той же самий електромобіль, тільки з доданим водневим паливним елементом для підзарядки батареї в дорозі.
Я так розумію - справа саме в літії. Інакше це шило на мило.
 
Я так розумію - справа саме в літії. Інакше це шило на мило.
Літій нікуди не йде. Водневий паливний елемент може виробляти енергію, але він нееластичний. Тому батарейка все одно потрібна, хоча і не така велика, як, наприклад, у Тесли.
 
Назад
Зверху Знизу