Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
Компания Mercedes-Benz решила продать все свои автосалоны в Германии. КакХодят слухи, кто чего знает?
Еслі пані оперіруе такімі понтіямі, то до неї завітав слюсар..Тут вентиль горячую воду не перекрывает
Мерсам час переходити на виробництво масових (а не за 80-100К ойро) електрокарів. бо Німеччина зараз пасе задніх у цій галузі, а попит є і великий. покупець хоче електричку і купує теслу, рено чи шевролє... Вагі зарухались у цьому напрямку...Компания Mercedes-Benz решила продать все свои автосалоны в Германии. КакТільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділіBild со ссылкой на представителя бренда, в настоящее время автопроизводитель готов начать переговоры с потенциальными инвесторами. К такому шагу его подтолкнул успешный опыт реализации дилерских центров в других европейских странах
Німеччина, як і штати, підняла Китай, а зараз дракон підріс, озирнувся, і ... відшпунькає ) ту Німеччину по електромобілях по-повній. Там вже х-пенг літаючі електромобілі другого покоління доопрацьовує.Мерсам час переходити на виробництво масових (а не за 80-100К ойро) електрокарів. бо Німеччина зараз пасе задніх у цій галузі, а попит є і великий. покупець хоче електричку і купує теслу, рено чи шевролє... Вагі зарухались у цьому напрямку...
саме так... але у європах кітайщину не купують, бо вони не дуже так сертификуються... та й загалом по світу, заможний покупець вибрав би відомий Бенц невідомому БИДу за 30-40 К ойро... все одно у кредит.відмекає ту Німеччину по електромобілях по-повній.
Ну, мова ж про "масове". Більше Чіни вже ніхто не зможе зіграти в масовість. І якість підтягнули вже добряче, і R&D.саме так... але у європах кітайщину не купують, бо вони не дуже так сертификуються... та й загалом по світу, заможний покупець вибрав би відомий Бенц невідомому БИДу за 30-40 К ойро... все одно у кредит.
все одно, кітайщина не коштуватиме на ринках США та європ дешевше за Ліф чи електричні Реношки... більше того, їх не пущають на ринки ЄС, бо виробників кітаю дотує держава, що якось там порушує конурентне право ЄС... без дотацій вони глибоко збиткові... розробка - так, підтягнулася останнім часом. але якість- то сміх... космічі глючать та розвалюються після 30 тис пробігу... сервіс - то взагалі сум... я вірю у Німецький автопром, вони мали і гірші часи. зараз жорстока конкуренція та тиск навпаки змусить їх ворушитися та щось в автівках змінювати на краще для споживача (а не для акционерів та маркетологів)Ну, мова ж про "масове". Більше Чіни вже ніхто не зможе зіграти в масовість. І якість підтягнули вже добряче, і R&D.
BMV сказала що хуйня оті ваші електрички і вклалася у водень.Німеччина, як і штати, підняла Китай, а зараз дракон підріс, озирнувся, і ... відшпунькає ) ту Німеччину по електромобілях по-повній. Там вже х-пенг літаючі електромобілі другого покоління доопрацьовує.
это было предсказуемоЕлектрокрило
То ти неправильно прочитав. Вони внутрішнє згоряння закрили нахуй, а не "електрокрило".Обіцяють скоро в серію водневий двигун. Електрокрило - закрили нахуй.
Европа сама себя подъебнула законом о запрете ДВС, к 30г,саме так... але у європах кітайщину не купують, бо вони не дуже так сертификуються... та й загалом по світу, заможний покупець вибрав би відомий Бенц невідомому БИДу за 30-40 К ойро... все одно у кредит.
Я так розумію - справа саме в літії. Інакше це шило на мило.І "водневий двигун" - це той же самий електромобіль, тільки з доданим водневим паливним елементом для підзарядки батареї в дорозі.
Так соременные машины с двс не лучше, двигатели задушенные экологией, куча не кому не нужной электроники,електромобили дно полное
Если не хуже, Японцы выпускают для внутреннего рынка такие машины, но в штатах они пока туго идут,Я так розумію - справа саме в літії. Інакше це шило на мило.
Літій нікуди не йде. Водневий паливний елемент може виробляти енергію, але він нееластичний. Тому батарейка все одно потрібна, хоча і не така велика, як, наприклад, у Тесли.Я так розумію - справа саме в літії. Інакше це шило на мило.