Хронікі рукожопа
4 роки тому на сімафорі підбив мене молодик з "пошти польської", бампер тріснув, не критично, в місці монтажного відсіку багажника.
на минулому ТО майстер сказав, що гострі кути тріщини є небезпечними для пішоходів і получу мандат, якщо поліція побачить
нарешті вирішив щось з тим зробити.
Почав шукати бампери на олх та отомото, дорого -150-250$
Спробував якимось хєром запаяти(скоби, горєлкі, стяжки). Вийшло - гівно, показувать не буду.
продовжив шукати бампери в інтернеті, знайшов в моєму кольорі, біля мого дома за 50 баксів, трохи зтерта фарба на кутах але ціле
Купив шпаклівку, фарбу(ТЕД69) і лак в балоні. Шпахлянув, затер, пофарбував у кілька шарів, полакував - не погано.
Демонтував старий, встановив "новий" - заєбіще!
Залишилось пів балона лаку. Згадав що фари треба було б відновити
затер стиральним папером, обезжирив.... наніс перший шар лаку в напил, другий інтенсивніше і третій в глянець. Ютюби в поміч.
Усе вдалося, задоволений.
Але щось коробило, що треба те усе щей заполєровать, так сказать
Наступного дня заполєровав "ламп доктором" фари і іншою полєрною пастою бампер в місцях "малювання" - ну проста казка!
Вранці перед працею був "Щасливий" бачити як увесь цей грьобаний лак на фарах і на бампері потріскався, курва, в мілку сіточку.
В ютьюбах одразу не кажуть, що треба тому лакові не менше трьох тижнів прийти в фінішну форму, затвердіти до кінця... і тільки тоді проводити поліровочні роботи.
Повторю усю цю процедуру згодом, по зимі. Ось