Жебрацький заробіток Харківпарксервісу або скільки місто втрачає від фінансових махінацій навколо парковок

Статус: Offline
Реєстрація: 31.05.2016
Повідом.: 1088
Жебрацький заробіток Харківпарксервісу або скільки місто втрачає від фінансових махінацій навколо парковок

23.06.2016 07:53

Згідно звіту про роботу КП «Харківпарксервіс» за 2015 рік, за підприємством закріплено у Харкові 112 паркувальних майданчиків з загальною кількістю — 5814 машиномісць .

Загальний дохід підприємства в 2015 році від реалізації послуг по паркуванню автотранспорту склав 6,7 млн.грн. 1 машиномісце в місті в 2015 році мало виручку 3,16 гривні в день.

Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 18.01.2012р. у Харкові встановлені граничні тарифи на послуги 1 місця платної парковки транспортних засобів за 1 час:
— 5 гривень — для майданчиків, розташованих на проїжджій частині;
— 2 гривні — для майданчиків, які розташовані поза межами проїжджої частини;

Тобто 1 паркомісце в день було «зайняте» всього 40 хвилин на майданчиках, розташованих на проїжджій частині та 1,5 години на майданчиках, які розташовані поза межами проїжджої частини. Якщо, уявити, що у Харкові половина майданчиків, розташовані на проїжджій частині, а половина поза межами проїжджої частини, то при роботі 1 паркомісця 8 годин в день, воно мало приносити 10,22 тис.грн. на рік, а загальний дохід підприємства за рік від реалізації послуг по паркуванню автотранспорту склав би 59,42 млн.грн., майже в 10 раз більше, ніж зазначено в звіті.

Чистий прибуток підприємства в 2015 році склав 21,3 тис.грн. Якщо, порахувати, то прибуток з 1 машиномісця в 2015 році склав 3,66 грн. або 1 копійка в день.

На підприємстві на 1 січня 2016 року в середньому працює 5 осіб, а середньомісячна заробітна плата складає 5031 гривень.

Вказано, що усі вказані паркувальні місця мають паспорта, дорожні знаки, розмітку, огорожі. Ми пропонуємо харків’янам самостійно пересвідчитися чи дійсно всі 5814 місць у Харкові обладнані дорожніми знаками та на них нанесено розмітку суцільною синьою (блакитною) смугою на проїзній частині і на бордюрі.

Нагадаємо, що організація та порядок паркування транспортних засобів на вулицях і дорогах населених пунктів в Україні регламентуються Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. № 1342 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів».

Відведені майданчики для паркування позначаються дорожніми знаками та суцільною синьою (блакитною) смугою на проїзній частині і на бордюрі, обов’язково повинні бути обладнані паркувальними автоматами з розрахунку не менш як один автомат на 20 місць та мають бути встановлені автоматичні в’їзні та виїзні термінали на парковку. Паркувальні автомати і автоматичні в’їзні та виїзні термінали на майданчиках для платного паркування встановлюються СТАЦІОНАРНО.

КП «Харківпарксервіс» у 2016 році планує для підвищення доходів ввести в експлуатацію нові майданчики для платної парковки, а також для оплати послуг систему «Мобільна парковка» за допомогою мобільних телефонів. Але, стаціонарні паркомати, а також в’їзні та виїзні термінали не передбачаються.

В серпні 2014 року Департамент інфраструктури (на той час ще транспорту) Харківської міськради повідомляв, що на той час в місті функціонувало вже 6127 машиномісць для паркування. А, на кінець 2015 року виявилося, що машиномісць у місті — 5814.



Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Для Гепардия и компашки парковки - хороший источник дохода. Сколько уже мусолили про установку паркоматов - а воз и ныне там, ибо там десятки миллионов мимо городского бюджета проходят.
Практически все парковки забиты с 9 до 18, какие 3 гивны в час? :(
 
Для Гепардия и компашки парковки - хороший источник дохода. Сколько уже мусолили про установку паркоматов - а воз и ныне там, ибо там десятки миллионов мимо городского бюджета проходят.
Практически все парковки забиты с 9 до 18, какие 3 гивны в час? :(

Если бы час, а так 3,16 в день. Пиздец короче.
 
Назад
Зверху Знизу