Как запастись электричеством - зарядная станция, акум + бесперебойник

гуглите название акума. все по чесноку
 
Добавлю немного "колхоза". Один из вариантов, как можно расширить емкость зарядной станции.

Берем:
- зарядную станцию, которая может сама заряжаться от внешнего источника 12В. К примеру, Ecoflow River 2 с разъемом XT60;
- 12В АКБ, чем толще, тем лучше. В моем случае, весьма пожилой, автомобильный на 60А*ч;
- коннекторы XT60 (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
)
- провод 2х2.5;
- крокодилы.
- опционально контроллер разряда АКБ "XH-M609/HCW-M635", чтобы не убить его глубоким разрядом (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
). У контроллера заявлено ограничение по току 10А. Поэтому смотрите ТТХ станции перед подключением, сколько у нее макс ток потребления через этот разъем.

Паяем-соединяем-подключаем и настраиваем контроллер разряда на напряжение отсечки, к примеру 11,7-11,8В.
Ну и результат на фото - вверху справа на экране станции - вход, внизу - выход. Цифра "05" - это минуты до конца зарядки станции, а не сколько осталось.

зы: на сколько это жизнеспособная тема - покажет время)

IMG_20240411_130808_1.jpg
А яка "логіка" роботи того EcoFlow? Він може постійно і віддавати енергію і одночасно підзаряджатися від зовнішнього аккума? Тобто, поки підключен зовнішній акк, ЕкоФлов працює як малопотужний інвертор? Чи може при зарядці його не рекомендується юзати "на розряд"?
 
Кто подскажет по схеме подключения?
Скажем есть 4 банки lifepo4, есть bms. BMS управляет зарядом, разрядом? Отрубит при минимальном напряжении или при полном заряде?
Можно ли на выход BMS, подключить сразу и нагрузку и блок питания? (будем считать что нагрузка 12в, например роутер) т.е. что бы когда есть напряжение от блока питания - и заряжались аккумы и использовался в нагрузке. Когда нет сети, что бы использовался только аккум? Или все же надо лепить реле?
 
Кто подскажет по схеме подключения?
Скажем есть 4 банки lifepo4, есть bms. BMS управляет зарядом, разрядом?
да
Отрубит при минимальном напряжении или при полном заряде?
нет/да
хотя по разряду может быть по разному реализовано
Можно ли на выход BMS, подключить сразу и нагрузку и блок питания? (будем считать что нагрузка 12в, например роутер) т.е. что бы когда есть напряжение от блока питания - и заряжались аккумы и использовался в нагрузке. Когда нет сети, что бы использовался только аккум?
1712942630442.png

Или все же надо лепить реле?
Реле не надо, но вот шотки я б влепил чтоб при работе с батареи не было разряда на цепи БП. Там копейки, но нафиг надо
 
Акумулятори звичайні гелеві сенсу брати нема. Краще трохи переплатити і взяти карбонові.
А трохи - це скільки?! Поки що, свинець по ціні значно виграє. Так, ресурс в них не великий. Але при правильному підборі та експлуатації років на 5-10 вистачить. За цей час зекономлені гроші відпрацюють їх вартість...
Ось, наприклад, візьмемо 12В 150 АГ.
Які є варінти? Стартова ціна за свинець: 6162 грн (Grey).
Яка альтернатива?!
 
А яка "логіка" роботи того EcoFlow? Він може постійно і віддавати енергію і одночасно підзаряджатися від зовнішнього аккума? Тобто, поки підключен зовнішній акк, ЕкоФлов працює як малопотужний інвертор? Чи може при зарядці його не рекомендується юзати "на розряд"?
Станцию можно использовать при зарядке. При подключении к сети 220В, она прокидывает электричество через себя на клиентов, без использования своих АКБ и одновременно заряжается.
Можно использовать как УПС. Но надо учитывать, что скорость переключения довольно медленная - около 30мс.

Натурные испытания показали, что при подключении внешней АКБ, полностью заряженная станция начинает отдавать энергию от своих АКБ, а при уменьшении емкости до 97% начинает сама параллельно заряжаться от подключенной батареи. Если станция не была на 100% заряжена, то она сразу начинает тянуть с батареи и при этом питать клиентов.
 
По дротах - краще за все взяти зварний кабель КГ-1 і під нього лужені мідні наконечники.
Їх-то взагалі потрібно обтискати і я так і роблю, але ніхто не заважає накришити туди дротяного припою і нагріти - запальничкою або на газовій плиті, після чого вставити зачищений кабель і потримати ще з півхвилини. Паяється насмерть.

Кабель гнучкий, в нормальній резиновій ізоляції, виглядає досить охайно. 35 мм2, якщо без фанатизму, вистачить на все.

Акумулятори звичайні гелеві сенсу брати нема. Краще трохи переплатити і взяти карбонові.
карбо
А трохи - це скільки?! Поки що, свинець по ціні значно виграє. Так, ресурс в них не великий. Але при правильному підборі та експлуатації років на 5-10 вистачить. За цей час зекономлені гроші відпрацюють їх вартість...
Ось, наприклад, візьмемо 12В 150 АГ.
Які є варінти? Стартова ціна за свинець: 6162 грн (Grey).
Яка альтернатива?!
карбонові це не "трошки доплатити", це х2.
якось так.
 
карбонові це не "трошки доплатити", це х2.
якось так.
Це, м'яко кажучи, неправда.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

190 А*г, 10700 грн. Джонсон знайшов незрозуміло що на 150 А*г за 6200.

Ресурс (реальний, не заявлений) карбонової батареї на порядок вище, ніж у традиційної гелевої. Реальна ємність, яку можна відібрати, не шкодячи батареї, вища майже в 2 рази. Струми заряду і розряду, які не викличуть бульбашки в гелі, теж більші.

Сонячні ентузіасти, якщо що, з гелевими батареями знайомі давно і це знайомство не дуже радісне. За 3-4 роки ощадливої експлуатації (глибина розряду до 30%) ці батарейки помирають. Карбонові проживуть і 10, вони за характеристиками, окрім ваги і розмірів, дуже наближені до літій-заліза.
 
Це, м'яко кажучи, неправда.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

190 А*г, 10700 грн. Джонсон знайшов незрозуміло що на 150 А*г за 6200.

Ресурс (реальний, не заявлений) карбонової батареї на порядок вище, ніж у традиційної гелевої. Реальна ємність, яку можна відібрати, не шкодячи батареї, вища майже в 2 рази. Струми заряду і розряду, які не викличуть бульбашки в гелі, теж більші.

Сонячні ентузіасти, якщо що, з гелевими батареями знайомі давно і це знайомство не дуже радісне. За 3-4 роки ощадливої експлуатації (глибина розряду до 30%) ці батарейки помирають. Карбонові проживуть і 10, вони за характеристиками, окрім ваги і розмірів, дуже наближені до літій-заліза.
дякую за пораду.
якщо гібридний інвертор стандарт заряду PWM, чи треба брати BMS? і якщо треба, то яке?
підкажете?
 
Це, м'яко кажучи, неправда.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

190 А*г, 10700 грн. Джонсон знайшов незрозуміло що на 150 А*г за 6200.

Ресурс (реальний, не заявлений) карбонової батареї на порядок вище, ніж у традиційної гелевої. Реальна ємність, яку можна відібрати, не шкодячи батареї, вища майже в 2 рази. Струми заряду і розряду, які не викличуть бульбашки в гелі, теж більші.
Виходить таки відсотків на 20-30 дорожче. Ніж звичайний гель. Нажаль, олх для придбання аккумів не найкраще місце. Але, пошукати можна, гадаю...
 
якщо гібридний інвертор стандарт заряду PWM, чи треба брати BMS? і якщо треба, то яке?
БМС не беруть для свинцевих батарей. Точніше, беруть, але для тих, де є доступ до кожної банки, як в OPzS.
Головна задача БМС - не допустити перевищення напруги на банці і, відповідно, вибуху. Якщо доступу до терміналів банок нема, то БМС буде ні з чим працювати.

Коли батарей більше однієї, можна пошукати еквалайзер типу HA02/HC02, щоб вирівнював напругу, якщо вона розбіжиться. Але це стається, коли батареї працюють в різних умовах (наприклад, у однієї одну з банок щось гріє) і краще цього не допускати. В мене вже 5 років працюють дві стартерні батареї на старому УПСі, після першої зарядки нічого не розбіжалося.

Те, як заряджає інвертор, не дуже важливо, особливо з карбоновими батарейками. Дивіться, щоб там можна було виставити напруги bulk, absorption і float, а також налаштувати цикли еквалізації. Взагалі дуже класні алгоритми заряду свинцю у Віктронівських інверторів, але там ціни зовсім негуманні.
 
БМС не беруть для свинцевих батарей. Точніше, беруть, але для тих, де є доступ до кожної банки, як в OPzS.
Головна задача БМС - не допустити перевищення напруги на банці і, відповідно, вибуху. Якщо доступу до терміналів банок нема, то БМС буде ні з чим працювати.

Коли батарей більше однієї, можна пошукати еквалайзер типу HA02/HC02, щоб вирівнював напругу, якщо вона розбіжиться. Але це стається, коли батареї працюють в різних умовах (наприклад, у однієї одну з банок щось гріє) і краще цього не допускати. В мене вже 5 років працюють дві стартерні батареї на старому УПСі, після першої зарядки нічого не розбіжалося.

Те, як заряджає інвертор, не дуже важливо, особливо з карбоновими батарейками. Дивіться, щоб там можна було виставити напруги bulk, absorption і float, а також налаштувати цикли еквалізації. Взагалі дуже класні алгоритми заряду свинцю у Віктронівських інверторів, але там ціни зовсім негуманні.
дякую.
 
Мир Вам, браття і сестри!

Продавець інвертора пропонує отаку штукенцію.
я взагалі не розумію, чи варто таке брати чи ні, прошу допомоги.

Акумулятори Li-ion Li 24 V 130 Ah 3.12kWh LG Chem 6S2P з балансиром + підключення BMS Daly = 13950 грн

13 кг вага
 

Вкладення

  • li-on1.jpg
    li-on1.jpg
    446.9 КБ · Перегляди: 7
  • li-on2.jpg
    li-on2.jpg
    187 КБ · Перегляди: 7
Це схоже на перепакований шмат акумулятора з електромобіля. Скільки він проїздив, скільки ще проїде і чому він зараз не в електромобілі (рекол за пожежною безпекою?) - хз. Але ціна непогана і спину ламати, як зі свинцем, не знадобиться.
БМСку краще би взяти смарт з підключенням до телефона, якщо у продавця такі є.
 
Зіткнувся з проблемою. Треба запобіжник для аккумів. Інвертор на 3 кВт, 24 в. ТОбто, десь150 А. Гадав надурити долю, знайшов дешевий автомобільний. Так він, зараза, просаджує напругу... ;-( ТОчніше, зарізає струм. Воно й зрозуміло, там того провідника - тонесенький дріт...
Тож питання. Вочевидь, щось треба типа автомату із струмовою котушкою... ДЛя постійного струму...
Чи є ще якість цікавірішення? так, щоб не просаджувало мережу й захищало від КЗ. Бо дурі в аккумах вистачить хату спалити...
 
Хто щоскаже про таке диво?
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


І про таке:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Останнє редагування:
Зіткнувся з проблемою. Треба запобіжник для аккумів. Інвертор на 3 кВт, 24 в. ТОбто, десь150 А. Гадав надурити долю, знайшов дешевий автомобільний. Так він, зараза, просаджує напругу... ;-( ТОчніше, зарізає струм. Воно й зрозуміло, там того провідника - тонесенький дріт...
Тож питання. Вочевидь, щось треба типа автомату із струмовою котушкою... ДЛя постійного струму...
Чи є ще якість цікавірішення? так, щоб не просаджувало мережу й захищало від КЗ. Бо дурі в аккумах вистачить хату спалити...
Автомати А3726 радянські або українські на 100-630А можна ще знайти, відносно недорого. Вони можуть розмикати постійний струм до 240 вольт.
Там же, де можна знайти ці автомати, продають і справжні керамічні запобіжники з ножовими контактами, на такий же струм.

Я цим всим користуюся, нічого не просаджується. А оцю хуню з посилань я б не ризикнув брати. Оте кругле періодично показують поплавленим і обгорілим на r/SolarDIY, а квадратне взагалі не викликає довіри.
 
Назад
Зверху Знизу