Статус:
Offline
Реєстрація: 01.12.2013
Повідом.: 29823
Реєстрація: 01.12.2013
Повідом.: 29823
Интересно, продолжается ли строительство храма УПЦ-МП впритык к ДК ЗЭМЗ?
Тоже вкусное место.
Тоже вкусное место.
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
А там и будет жилой комплекс. Забудьте о третьем по величине советском железнодорожном узле.Кстати, на месте взорванного элеватора быстрыми темпами возводится непонятно что.
Для жилого дома не очень приятное место рядом с ЖД. А по расположению вкусное
В общем да! Все поезда идут в другую сторону. И большинство электричек.А там и будет жилой комплекс. Забудьте о третьем по величине советском железнодорожном узле.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Тупик. Поезд дальше не пойдет (электрички до Казачьей - не в счёт). Просьба освободить вагоны...
Ему уже 20 или почти 20 лет...Я уже не говорю о недострое на Клочковской - угол с Космической.
Дальше находится йобнутый сосед.Тупик. Поезд дальше не пойдет (электрички до Казачьей - не в счёт). Просьба освободить вагоны...
Геша и Гоша. Гоша и Геша.Они даже не знают, зачем он нужен. Гепа младенец по сравнению с Терехом.
Вот поэтому и тупик.Дальше находится йобнутый сосед.
Проходила инфа, что его нельзя достраивать. "Скелет" под воздействием дождя, снега, ветра, градиента температур и пр. потерял свои прочностные свойства.Ему уже 20 или почти 20 лет...
Его перестали строить в кризис 2008 года.Ему уже 20 или почти 20 лет...
Все равно на много поколений потенциальных жильцов это тупиковая ветка, там будут ездить только электрички дергачевского направления, пассажирские поезда на экипировку на Южный Пост и товарняки на Сортировку, но грузовая ветка проходит по другую сторону станции аж под Кузинским мостом и фиг знет где от стройки.Для жилого дома не очень приятное место рядом с ЖД.
О, один в один я те же мысли озвучил.Тупик. Поезд дальше не пойдет (электрички до Казачьей - не в счёт). Просьба освободить вагоны...
Предлагаю переименовать Южный вокзал в Харьковский тупик!Тупик. Поезд дальше не пойдет (электрички до Казачьей - не в счёт). Просьба освободить вагоны...
А почему?? У тебя были планы на это место?Если там, где на карте крест, то они там что ебнулись?
А зеленбуд и архитекторы, застройщики - это НЕ люди? У тебя вроде бы так получается..Правильно архитектор парковой зоны протестует, я посмотрел по ссылке.
Нехер им сейчас строить под шумок новое и сомнительное для громады в парковой зоне...Восстановите сначала, что есть.И людям в первую очередь, а не паркинг и места для хранения граблей зеленбуда...
Бл..мой опыт говорит, что все эти визги потому, что человек не знает толком ничего , сам же в этом признается.Мені здається, що вони як раз-то знають. Хтось під час війни та за бюджетні кошти хоче собі сколотити споруду майже у парку. Дуже прозоро, дкже нахабно. дуже гарно, дуже солодко. А там.. там вже буде не важливо..Але у когось буде будівля майже у лісі і при цьому у цетрі міста. Дуже зручно.. "для каворкінгу, пресконференцій тощо" обожнюю...Обреготатися... ДО речі..учора був на проспекті героїв Харкова, там перед поворотом на Кінний ринок по всьому проспекту спилені дерева..А навіщо і чому?
А ще за ДК Металіст сквер якось облагородили, так, гаразд...Але обнесли парканом , закрили, пускали я не знаю, за гроші чи як.. Якийсь новий модний парк. Гаразд..але..Але чому турникети на вході і все зачинино? Це що у нас тепер приватна власність? І тільки тиждень тому зняли турникети , але відкриті тільки дві калитки і усе в парканах...Що коїться взагалі?
"Небось уже кто-то получил за проект деньги - в первый раз. Но аппетиты растут." ЗАВИДУЕШЬ АППЕТИТАМ??? В чем смысл твоего возмущения?Планировалось вот такое первоначально. Небось уже кто-то получил за проект деньги - в первый раз. Но аппетиты растут.
Переглянути вкладення 13449951
При цьому, від першого заступника директора департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради Олексія Богача ХАЦ отримав підтвердження щодо планів будівництва у Саржиному яру. За його словами, новий об'єкт має розміститися на площі більше ніж 3000-4000 квадратних метрів, він дійсно буде мати перехід до метро, ескізи будівлі належать "Авантажу". Візуалізацію зі скляним фасадом Богач назвав застарілою. Хто стане розробником проєкту, наразі невідомо, оскільки потрібно дочекатися проведення аукціону з відповідного тендеру.
"До війни ми планували зробити там три- чи чотириповерховий паркінг, з'єднаний з метрополітеном. Плануємо його трошки переробити, зробити його місцем, яке включало би в себе безпековий простір — будівля буде з'єднана з метрополітеном і сама по собі буде подвійного призначення. І було б гарно, якщо б ми змогли розміщати там медичні, загальноосвітні можливості. Коли війна закінчиться, будівля може використовуватися як цивільна [споруда], паркінг чи будь-що", — пояснив Богач.
Олексій Богач зазначив: при будівництві офісного центру жодну бігову або велодоріжку не порушать.
Щодо коштів на будівництво, то їх дійсно надасть держава, однак, ймовірно, це буде значно більше, аніж наразі зазначено.
"Я вважаю, що ця будівля коштуватиме не менше, ніж 600 мільйонів гривень. Фінансуватиме Державне агентство з відновлення, держава, тобто замовник самого будівництва. Міських грошей там не буде зовсім", — розповів Богач.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Не знает корреспондент ..Или не договаривает"І було б гарно, якщо б ми змогли розміщати там медичні, загальноосвітні можливості. Коли війна закінчиться, будівля може використовуватися як цивільна [споруда], паркінг чи будь-що", — пояснив Богач.
Они даже не знают, зачем он нужен. Гепа младенец по сравнению с Терехом.
я им покажу другое место, где они смогут "складировать грабли" и устраивать прессконференции.А зеленбуд и архитекторы, застройщики - это НЕ люди? У тебя вроде бы так получается..