Жіноче. Про червону помаду. Люблю, практикую. Допомагає не йобнутись.
Цей допис я написала і опублікувала 23.02.2022. Що ж. Варто повторити
Про індекс червоної губної помади
Так, це справжній економічний показник з 2001 року, який вивів Леонард Лаудер з Estee Lauder.
Він означає, що у часи криз жінки починають активно скуповувати і використовувати губну помаду червоного кольору. Цей феномен був помічений у Старушці-Європі ще у роки Другої світової війни та під час повоєнної кризи. А потім підтверджений економістами та маркетологами десятками інших криз.
Офіційно це пояснюється тим, що у кризові часи дорогі речі стають недосяжними. На відміну від червоної помади.
Але я дозволю собі фантазії, які можуть розширити і доповнити офіційну суху версію цифр.
Так от.
Під час криз загострюється бажання жити «тут і зараз», через буквальний або символічний контакт зі страхом смерті (своїм, близьких, звичного життя тощо). Бо майбутнє надто невизначене та бентежне.
Брендові річ або коштовні прикраси, погодьтесь, кожен день не будеш носити. Недоречно, а у буремні часи ще і небезпечно. На відміну від червоної помади. З нею хоч у супермаркет, хоч на зумколл, скрізь гарно і доречно.
І ще один не очевидний аспект зі сфери арт-терапіі. Коли людина в стресі, у неї загострюється потреба у контролі. Вона може проявлятись у різних аспектах: хтось фанатично вичищає ванну, хтось чистить шухляди робочого столу, хтось картини по номерах малює або з пристрастю контролює домочадців на тему шапки та покушали. І, якщо нюдова помада «як мазнула, так і пішла», навіть без дзеркала, то червона потребує зосередитись, використати олівець чи ще якось створити сякий-такий контур, а потім ще і рівномірно кольором заповнити. Чиста медитація з терапевтичною технікою рамкування.
До речі, під час свіжої ковід-кризи індекс червоної помади зіграв так само, як і в інші кризи. Не зважаючи на масковий режим та обмеження у пересуваннях. Ще там стався цікавий прецедент з фатиновою спідницею у полунички. Зараз не знайшла першоджерело, тому спробую по пам’яті передати. Дівчинка відшивала і продавала через інсту різний одяг багато років. В тому числі фатинову спідницю у полунички. Саме її ніхто не купував. Висіла собі на сторінці не перший рік. Аж раптом стався ковід. І її купили. А потім дівчину завалили замовленнями цієї спідниці, встигай відшивати. Щось подібне спостерігали й великі корпорації. Попри очікування буму на домашній одяг, який теж мав місце, несподівано злетіли і вкрай вишукані, вичурні моделі суконь та спідниць. Особливо попитом користувався фатин та оксамит.
Бо жити хочеться «вже зараз», а не десь колись. І в очікуванні війни, і під час пандемії, і коли все просто летить кібеням, і у дикреті.
На останок додам слова з дуже давнього інтерв’ю Гуен Стефані, амбасадорки червоних губ з часів палеоліту. Коли її спитали про те, як їй дається дикрет, вона відповіла, що фарбує губи у червоний. Коли журналіст здивовано підняв брову, вона пояснила приблизно так: «Коли на тебе щойно зригнули, а голову ти мила кілька днів тому, вкрай складно відчувти себе жіночною, привабливою та взагалі людиною. Нафарбувавши губи, я відчуваю, що це змінюється».
Що ж, любі всі, фарбуйте губи у червоний, носіть фатинові спідниці чи краватки-метелики, робіть усе те, що додає вам відчуття радості і життя у ці непрості часи.
З любовʼю до життя. Ваша Тася Осадча ❤️