Временный ввоз транспорта

Что вы думаете о данной схеме?


  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    110
А ведь для этого выписаться надо? Я правильно понимаю?
Или уже не обязательно?
И как я могу выписаться, не находясь в Украине.
Завтра буду звонить в посольство, уточнять как надо это все делать.

Печать надо. ПМЖ. Так раньше было. Сейчас не знаю.
 
Выходит, те гайцы, которые раньше меня останавливали проверяли доки не в курсе этих положений.:eek:
Как то странно... Что ж они свое бабло упускали!?

Теоретически они не могут ничего сделать. Техпаспорт, права и страховка есть? Временный ввоз они не имеют права требовать. Так что можно их слать по известному адресу. Но они могут задержать машину и вызвать кого то из таможни и тот уже будет иметь вам мозг. В общем тут все мутно и запутанно - вот наверно и не хотят связываться. Вот ежели муж ввезет машину а вы будете вывозить - от это будет для них клондайк...:D

Сам попадал в такую ситуацию лет десять назад...Отдал все что в карманах было чтоб уехать с таможни.
 
Из другого форума:


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

05.03.2013 № 11.1/2-12.2/2172-ЕП




Начальникам митних органів


Про тимчасове ввезення автомобільних транспортних засобів громадянами-резидентами

З метою забезпечення правильного застосування вимог законодавства, що регулюють питання тимчасового ввезення громадянами-резидентами на митну територію України автомобільних транспортних засобів як транспортних засобів комерційного призначення, Державна митна служба України повідомляє.

Відповідно до положень пункту 59 статті 4 Митного кодексу України ( 4495а-17 ) (далі - Кодекс) транспортні засоби комерційного призначення - це, зокрема, автотранспортні засоби (моторні транспортні засоби, причепи, напівпричепи), що використовуються в міжнародних перевезеннях для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів.

Статтею 1 Додатка C до Конвенції про тимчасове ввезення( 995_472 ) (Стамбул, 1990 рік) /далі - Конвенція/ визначено, що комерційне використання означає платне перевезення осіб або промислове чи комерційне платне або безоплатне перевезення вантажів.

Згідно з пунктом (a) статті 5 Додатка C до Конвенції ( 995_472 ) транспортні засоби комерційного використання можуть поміщуватися в режим тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування за умови дотримання наступних вимог:

вони повинні бути зареєстрованими на території, яка не є територією тимчасового ввезення;

вони повинні бути зареєстрованими на ім'я особи, яка зареєстрована або постійно проживає за межами території тимчасового ввезення;

вони повинні ввозитись та використовуватись особами, які здійснюють свою діяльність з такої території.

Пунктом (a) статті 8 Додатка C до Конвенції( 995_472 ) та частиною третьою статті 189 Кодексу( 4495б-17 ) визначено, що тимчасове ввезення транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України допускається за умови, що такі транспортні засоби не використовуватимуться для внутрішніх перевезень на митній території України.

Відповідно до статті 105 Кодексу( 4495б-17 ) у митний режим тимчасового ввезення поміщуються виключно транспортні засоби комерційного призначення, зазначені у статті 189 Кодексу( 4495б-17 ) та Додатку C до Конвенції( 995_472 ), на умовах, визначених цим Додатком.

Разом з цим звертаємо увагу, що частинами першою та другою статті 194 Кодексу( 4495б-17 ) передбачено, що у разі ввезення товарів на митну територію України декларант або уповноважена ним особа попередньо повідомляють митний орган, у зоні діяльності якого товари будуть пред'явлені для митного оформлення, про намір ввезти ці товари. Попереднє повідомлення про намір ввезти товари на митну територію України здійснюється шляхом надання митному органу, в зоні діяльності якого товари будуть пред'явлені для митного оформлення, попередньої митної декларації або іншого документа, що може використовуватися замість митної декларації відповідно до статті 94 Кодексу( 4495б-17 ).

Згідно з частиною другою статті 259 Кодексу( 4495в-17 ) попередня декларація повинна містити відомості достатні для ввезення товарів, транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України та забезпечення доставки їх до митного органу призначення.

Перелік документів та відомостей, які подаються митному органу декларантом, уповноваженою ним особою або перевізником під час переміщення товарів автомобільним транспортним засобом комерційного призначення через митний кордон України, визначено у частині першій статті 335 Кодексу( 4495г-17 ). Так, митним органам подаються документи на транспортний засіб, транспортні (перевізні) документи (міжнародні товаротранспортні накладні), документ, що супроводжує міжнародні поштові відправлення (за їх наявності), комерційні документи (за наявності) на товари, що перевозяться.

Окрім того, згідно зі статтею 6 Закону України "Про автомобільний транспорт"( 2344-14 ) у пунктах пропуску через державний кордон України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної митної справи, у сфері міжнародних автомобільних перевезень, здійснює контроль наявності дозвільних документів на виконання перевезень та ведення обліку автомобільних транспортних засобів, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

Статтею 53 Закону України "Про автомобільний транспорт"( 2344-14 ) визначено документи, які перевізник повинен мати при здійсненні міжнародних перевезень, зокрема, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та документи на вантаж.

Відповідно до пункту 3.5 Порядку виконання митних формальностей при здійсненні транзитних переміщень( z2120-12 ), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.10.2012 № 1066 (далі - Порядок), переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України здійснюється після перевірки посадовою особою митниці відправлення наявності електронної копії попередньої митної декларації або електронної попередньої митної декларації( z0374-12 ) в ЄАІС. Перевірка здійснюється шляхом запиту до ЄАІС за номером попередньої митної декларації або електронної попередньої митної декларації та встановлення відповідності інформації, що міститься у поданих товаросупровідних (товаротранспортних) документах, відомостям, заявленим в електронній копії попередньої митної декларації або електронної попередньої митної декларації.

Пунктом 3.7 Порядку ( z2120-12 ) встановлено, що після перевірки наявної електронної копії попередньої митної декларації( z0374-12 ) або електронної попередньої митної декларації в ЄАІС посадова особа митниці відправлення заносить до ЄАІС відомості, зокрема, про транспортний засіб комерційного призначення (відповідно до реєстраційних документів на транспортний засіб зазначаються назва та/або реєстраційний номер).

Строки доставки товарів та транспортних засобів комерційного призначення до митного органу, у якому здійснюватиметься їх митне оформлення, встановлюються у відповідності зі статтею 95 Кодексу( 4495б-17 ).

Стосовно транспортних засобів комерційного призначення, які використовуються для платного перевезення пасажирів, повідомляємо, що згідно зі статтею 5 Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення пасажирів і багажу( 995_845 ) (Женева, 01.03.73) перевізник повинен видати індивідуальний або колективний квиток, у якому зазначені назва та адреса перевізника, а також який містить вказівку, що договір перевезення підпадає під дію положень цієї Конвенції.

Відповідно до положень статті 53 Закону України "Про автомобільний транспорт"( 2344-14 ) при виконанні міжнародних перевезень пасажирів перевізник повинен мати дозвіл країни, територією якої буде здійснюватися перевезення, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, список пасажирів (для нерегулярних та маятникових перевезень), білетно-облікову документацію.

Окрім того, враховуючи положення статті 366 Кодексу ( 4495г-17 ), транспортні засоби комерційного призначення повинні переміщуватися по каналу, позначеному символами червоного кольору ("червоний коридор").

Для реєстрації та обліку товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України в пункті пропуску з використанням смуг руху "червоний коридор", використовується складова частина автоматизованої системи митного оформлення "Інспектор-2006" - функціональний модуль "Диспетчер зони митного контролю".

Результати митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів фіксуються у функціональному модулі "Електронний журнал вантажного пункту пропуску", до якого, зокрема, вноситься інформація по VIN-коду транспортного засобу, призначення транспортного засобу та режим його переміщення.

При цьому повідомляємо, що з урахуванням положень статей 95 ( 4495б-17 ), 108( 4495б-17 ), 189( 4495б-17 ), 191( 4495б-17 ) та 200 Кодексу( 4495б-17 ) строк тимчасового ввезення для автомобільних транспортних засобів комерційного призначення, що ввозяться на митну територію України, становить 20 днів.

Відповідно до частини другої статті 95 Кодексу( 4495б-17 ) цей строк не включає час перебування транспортних засобів комерційного призначення під митним контролем у зонах митного контролю.

Разом з цим звертаємо увагу, що частиною другою статті 105 Кодексу( 4495б-17 ) передбачено, що у разі порушення умов митного режиму тимчасового ввезення особа, відповідальна за дотримання режиму, зобов'язана сплатити суму податкового зобов'язання та пеню відповідно до Податкового кодексу України( 2755-17 ).

Водночас згідно з пунктом 60 статті 4 Кодексу( 4495а-17 ) транспортні засоби особистого користування - наземні транспортні засоби товарних позицій 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД( 2371г-14 ) та причепи до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД( 2371г-14 ), що зареєстровані на території відповідної країни, перебувають у власності або тимчасовому користуванні відповідного громадянина та ввозяться або вивозяться цим громадянином у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію виключно для особистого користування, а не для промислового або комерційного транспортування товарів чи пасажирів за плату або безоплатно.

Статтею 1 Додатка C до Конвенції( 995_472 ) встановлено, що приватне використання означає перевезення особою виключно для особистих потреб, за винятком будь-якого комерційного використання.

Звертаємо увагу, що статтею 1 Конвенції( 995_472 ) та пунктом 35 статті 4 Кодексу( 4495а-17 ) встановлено, що поняття "особа" означає юридичну та фізичну особу.

У зв'язку з цим особисте користування (приватне використання) не обмежується виключно інтересами фізичної особи, а може здійснюватися і в інтересах юридичних осіб.

З огляду на викладене вище, згідно із положеннями Кодексу та Конвенції( 995_472 ) транспортні засоби, які тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-резидентами в службових цілях, а не для платного транспортування осіб або для платного чи безоплатного промислового чи комерційного транспортування товарів через митний кордон України, не відносяться до транспортних засобів комерційного призначення. Митне оформлення таких транспортних засобів здійснюється згідно із частиною третьою статті 380 Кодексу( 4495г-17 ).
Перший заступник -
голова комісії з реорганізації
Державної митної служби
України



О.М. Дороховський

Ст. 380 Митного кодексу України
3. Тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД та причепів до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД дозволяється на строк до одного року під письмове зобов’язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, після сплати всіх митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.
 
Кто что знает о литовцах? добавил голосовалку!

Кто что знает о литовцах?

Искал не нашел подобной темы, если есть киньте ссылу пжлста:пиво:

Авто на литовских номерах!

1 Какие плюсы и минусы?
2 Чем может обернуться встреча с властьимущими?
3 Что для этого нАдо?

Флуду Да!, но всеже хотелось по сУти ...:пиво:

Добавил голосовалку! если у кого какие пожелания по голосовалке - пишите добавлю!:yahoo:
 
Останнє редагування:
1 Какие плюсы и минусы?
можно ездить аж 5 дней, и это плюс :іржач: но точно не в курсе ввели это или еще не успели

2 Чем может обернуться встреча с властьимущими?
если не знаешь своих прав останешься без машины и не вернешь

3 Что для этого нАдо?
просто купить этот геморой
 
Вариант как второе авто в семью, так сказать покатаЦа на хор. авто - потом на разборку?
 
Ну если веришь балаболам из ДК и совсем совести нет, страну матушку обворовывать, то можеш взять во временное пользование, все равно скоро их массово отбирать начнут, несмотря на все завывания ДК.
 
если есть лешнее бабло, отдай нудающимся. один куй машину у тебя заберут, а так хоть польза какя то будет
 
Потому нас и въёбуют пошлинами и утилизационными сборами, что ноем, но покорно платим по полной и боимся показать большой ржавый болт государству, вместо того, чтобы объединиться и дружно послать ГАИшников с таможенниками найух, ибо это уже не часть власти, а собиратели кассы и охранники покоя гнид, которые доят народ, ничего не давая взамен и живя вне законов.
Очень надеюсь, что владельцы ав-лей на ЕС регистрации не сдрейфят и дадут коллективный отпор этим пидорастам, которые умеют только воровать и обдирать.
 
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

Сотрудник СБУ и участковый дружной командой отбирали и продавали авто
Обвиняемым предъявили пять фактов хищения проблемных иномарок в Днепродзержинске




Потому нас и въёбуют пошлинами и утилизационными сборами, что ноем, но покорно платим по полной и боимся показать большой ржавый болт государству, вместо того, чтобы объединиться и дружно послать ГАИшников с таможенниками найух, ибо это уже не часть власти, а собиратели кассы и охранники покоя гнид, которые доят народ, ничего не давая взамен и живя вне законов.
Очень надеюсь, что владельцы ав-лей на ЕС регистрации не сдрейфят и дадут коллективный отпор этим пидорастам, которые умеют только воровать и обдирать.

Какой ты отпор дашь если у руля банда, а ментов развели столько что чуть ли не на одного человека приходится один мент (утрированно конечно).
 
Ну ты понимай, что ты в конечном итоге заплатишь 2 стоимости авто.
Во первых ты его купишь и его заберут, рано или поздно, на благо страны так сказать. И будет кататься какой нибудь таможенник на твоем авто.
Во вторых вкатают штраф в стоимость авто.

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


ОСОБА_3 визнати винним у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України та піддати його стягненню у вигляді штрафу у доход держави у розмірі 82472,(вісімдесят дві тисячі чотириста сімдесят дві)грн. с конфіскацією у доход держави автомобіля марки «БМВ Х5», реєстраційний номер НОМЕР_1, кузов НОМЕР_2, 2003р. випуску вартістю 82472,(вісімдесят дві тисячі чотириста сімдесят дві) грн.. який зберігається у коморі Харківської обласної митниці.

Вот и вся математика.

e8c858a9373d.jpg


Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Потому нас и въёбуют пошлинами и утилизационными сборами, что ноем, но покорно платим по полной и боимся показать большой ржавый болт государству, вместо того, чтобы объединиться и дружно послать ГАИшников с таможенниками найух, ибо это уже не часть власти, а собиратели кассы и охранники покоя гнид, которые доят народ, ничего не давая взамен и живя вне законов.
Очень надеюсь, что владельцы ав-лей на ЕС регистрации не сдрейфят и дадут коллективный отпор этим пидорастам, которые умеют только воровать и обдирать.

Завозить их начали до всех сборов и законов, это раз.
Два - бороться с несправедливыми с вашей точки зрениями законами надо законными способами - митинги, отказ от приобритения новых авто, а тем боеле украинских и т.д.
А решение предлагаемое вами - бесзаконие и бардак.
 
Все крышуемые ДК машины — литовские, не задумывались по чему так?

Помимо всего в Литве очень развит автомобильный бизнес. Очень много разных авторазборок, автосервисов, покрасочных и тд, всего, что связано с этим бизнесом, и разговоры о том, что в Литве из трех разбитых машин могут собрать одну целую, это далеко не вымысел. Все жители нашей области уже давно усвоили, что если с машиной серьезные проблемы и никто в нашей области не может поставить её "на ноги", то не нужно отчаиваться, в Литве она точно поедет и стоить это будет гораздо дешевле.
309444_900.jpg

309565_900.jpg

309841_900.jpg

Сейчас у нас в области некий автомобильный бум. Обладая документами от разбитой иномарки, можно под них завести такую же машину, но только целую, при этом таможенные пошлины платить не нужно, вернее надо, но это стоит копейки.

Вот как это происходит. В Литве машину разбирают, снимая с неё двигатель, коробку передач и колеса. Потом грузят на трал и везут к нам.

310141_900.jpg


310395_900.jpg


Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
1 Какие плюсы и минусы?
2 Чем может обернуться встреча с властьимущими?
3 Что для этого нАдо?

1. Ездишь на хорошем авто, платишь за него в 3-5 раз дешевле.
2. Ничем, если есть голова на плечах.
3. Правильно оформить все доки на себя и на машину, но даже это не гарантирует, что тебе разрешат временный ввоз на год. Может случиться так, что ты пройдешь весь путь, потратишь деньги, а на границе тебе поставят 2 недели, как они чейчас пытаются делать всем самым умным. Не имея связей в таможне лучше не лезть.
 
Не слушай никого ездят люди,во дворе вижу каждый день чел на нерастаможенной давно уже катается,даже в такси одну видел если не ошибаюсь на польских номерах и общался с ее владельцем,главное что бы все правильно было оформлено и никаких проблем не будет,придумают закон запрещающий ездить на таких машинах,сдашь на разборку,машина то будет куплена за 3000-5000уе.Я думаю как только введут какие то ограничения,гаишники сразу же при первой встрече об этом расскажут))Дашь им денег что бы отпустили и сразу на разборку машину)
 
Назад
Зверху Знизу